Wachtlijstbemiddeling voor wijkverpleging aanvragen

Heeft u (of uw naaste) al meerdere zorgverleners benaderd om wijkverpleging te regelen, maar lukt het niet? Het CZ Zorgteam denkt graag met u mee. Samen kijken we of u voor uw wijkverpleging ergens anders terecht kunt. Vul het formulier hieronder in. We nemen binnen 5 werkdagen contact met u op. Vanwege drukte kan het soms iets langer duren voor u een reactie ontvangt. Onze excuses hiervoor.



Vul hieronder de informatie in voor de persoon voor wie u wachtlijstbemiddeling aanvraagt.


U geeft aan dat u opgenomen bent. Daardoor kunt u helaas geen gebruik maken van dit formulier. Laat de transferverpleegkundige of zorgverlener telefonisch contact met ons opnemen. We zijn van maandag tot en met vrijdag van 13:00 - 17:30 bereikbaar op het telefoonnummer:  (013) 594 91 10.

U geeft aan dat een zorgverlener al op zoek is naar zorg voor u. We raden u aan om dit even af te wachten. Komt er niets uit deze zoektocht? Dan kunt u het formulier opnieuw invullen.

Een WLZ-indicatie is een besluit van het CIZ (Centrum Indicatiestelling Zorg) dat aangeeft of u recht heeft op zware, intensieve zorg.

U heeft een WLZ-indicatie. Daardoor kan het CZ Zorgteam u helaas niet verder helpen. Neem contact op met een zorgkantoor bij u in de buurt.

Met sommige zorgverleners maken we afspraken over het maximale bedrag dat zij mogen declareren: een omzetplafond. Dit kan ervoor zorgen dat u langer moet wachten voordat u geholpen wordt.


Voor wie vraagt u wachtlijstbemiddeling aan?

Vul hieronder de gegevens in van de persoon voor wie u wachtlijstbemiddeling aanvraagt.


Uw relatienummer vindt u in Mijn CZ of de CZ app
De zorgadviseur neemt contact met u op. Bent u niet bereikbaar? Dan sturen we de persoon voor wie u wachtlijstbemiddeling aanvraagt een bericht via de CZ app, Mijn CZ of per post.
Wilt u uw ervaring met ons delen? Dan kunnen we u én anderen in de toekomst zo goed mogelijk helpen.